Mai tgok cni..~

pregnant

31 March 2011

End of Mar 2011....~

Assalammualaikum...


Hai sume...dh seminggu lebih kuks x merapu kt blog ni kot...2,3 hari dlm mggu lepas n minggu ni bz giler...dok sibuk m'buat sebutharga...penin palo cek...nak2 bila yg last2 minit pnye sebutharga mcm nk giler dok prepare dokumennye...fuhhhh....bile balik umah je dh letih n mata pon ngntok mau tito...huhu

Harini dh settle satu sebutharga yg besar jgkla dlm bln mac ni nilai pon dlm juta2...bos semangat gila nk submit sebutharga ni...siap tido kt ofis n de la beberapa org staff...aku??mule2 bos ckp suh stay tp tibe2 bos ckp 'xpela awk balik la kesian kt awk'...hehe...hati b'bunga riang bila mndengarnye....bkn aku xde teamwork xwat keje k...tp part aku dh siap...lau stay pon juz kne tlg member2 jela...tp pagi2 td aku dh t'jongol kt ofis nk tlg pe yg ptot...urm...esok de satu lg sebutharga JKM nk kene submit...hope x byk problem mcm harini...amin...

Okeh...settle psl sebutharga...now nk citer psl aktiviti malam aku skrg ni...'jahit manik'...penat wooooo manik dh la kecik2...aku jahit manik sndiri je kt baju tunang aku nnti...bkn expert pon...aku men hentam je jahit bleh jimat ckit kn...lau tempah kt luar dh bpe ratus tukang jahit tu nk amik...bek aku jahit sndiri jek...utk baju nikah lak nnti xtau cane...kaen blm beli lg..tggu en.kekasih dtg cni bru nk p beli...kaen baju nikah ni nk wat hantaran mase tunang nnti...



Taraaaaa.......oke x?? en.kekasih kate 'cantekkk...pndai awk jahit syg'..huhu...suke2 sbb dia yg puji org laen nk kutuk pon xpela...kui2...dh 2 hari jahit bru byk ni...lembap giler kn...mne taknye...start jahit kol9pm...dlm kol 10pm mata cm dh kelabu2 jew...huhu...xpela....bdk2 baru blajo harap maklum ea...hehe...tggu hasilnye nnti...bunga sulam kt kaen net tu pon akn ditambah manik jugak....hasil dr tgn sndiri xtau la ape jd...huhu..hope hasilnye memuaskn ati...


Okela...nk sambung wat keje balik...babaiiiiii.... :)





No comments:

Post a Comment