Mai tgok cni..~

10 February 2011

Chinese New Year + Coti2 Malaysia = Kedah & Penang~~~

Salam malam jumaat...

Sekarang ni waktu cepat betol b'lalu...skjap je pejam celik esok dh hari jumaat...i loike jumaat coz jumaat adalah hari terakhir keje dlm seminggu tu...hehe

Sehari dua ni aku cm saket dada mungkin penat ke hulu ke hilir...skrg ni pn mcm mengah2 jgk sempit je rsenye nk tarik nafas ni..urm...penat pon ea baru lpas siapkn satu slideshow utk presentation esok..seb baek dh siap..now time tu hapdate blog lak...huhu

Chinese new year haritu aku merayap p utara tanah air...nk balik kg pon mak x dop balik ganu kakak sedara kawen...aku?? malas dh nk balik ganu sejak ade 1 kes tu...kes ape rsenye xyah la citer kt cni kot...tp sejak tragedi tu mmg aku dh xde balik ganu lgsung doh...terok aku ni x hengat kaum kerabat kn..urm..bkn ape juz malas je...biarla dulu...

So,b'balik pada percutian aku di utara tanah air...cuti haritu aku merayap ke kedah & penang...p penang naek feri wif en.kekasih...gayat aku kn x penah naek feri...org x slalu b'jalan cmni la..utk pngetahuan aku ni mmg x suke sgt b'jalan nak2 tmpat2 crouded yg ramai sgt org....fenin...

Sebelum naek feri beratur pnye la pnjang...nseb baek en.kekasih sabar je ngn karenah aku ni..kononnye nk lepaskn hajat aku p penang naek feri...sblm ni kl p pon naek kete meredah jambatan pulau pinang tu...kali ni tingin naek feri la konon...ngade!


Taraaaaa....ni pic aku kt atas feri...ni jela satu2 nye pic aku yg ok...huhu...aku ni x pndai posing n x suke sgt b'gmbar sbnarnye..so ni jela yg ade...hehe..harap maklum ea...

Mase kt penang aku x byk sgt b'jalan...x larat r...cuaca panas betol kt sane..wlpon dduk mkn n lepak wif en.kekasih kt depan laut tp bahang dia hadoiiii...panas kn maen penang tu...

Balik dari penang tu kami singgah ke 'pantai merdeka'...bila sebut psl pntai tu aku memang akan teringat lagu kumpulan rock dolu2 tu...jap nk share...



hehe...ni la lagunye...layan jela ea...lagu jiwang kn maen...tah pape je..


Dengan x malunye aku nyanyi lagu tu mse odway nk p pntai merdeka tu...klaka pn ade...en.kekasih senyum je ngn gelagat aku...hehehe...( syg, i dh x malu2 mcm zaman skola dl kn..pelik)...perjalanan jauh giler aku rse...nk p pntai kt kg aku pn x jauh cmni...tp kn dlm byk2 pntai aku rse pntai kt kg aku jgk yg best..huhu..next time aku share ea..


Oke...dh smpai pn ke pntai merdeka...mse smpai tu ramai tol org...time tu tgh ade expo...siap ade pentas lagi..tp xde org nyanyi2 pon juz ade deejay dr radio ikim je..myb malam kot bru ade...kami juz dok lepak2 smbil mkn kopok lekor..


K la...smpai cni jela dlu ea...mata dh pedih dok ngadap slideshow td...nite all...


salam...



No comments:

Post a Comment