Mai tgok cni..~

pregnant

14 February 2011

Salam Maulidur Rasul~~

Salam,

Esok cutiiii....yipppppiiiiii...huhu...nk tido puas2...urm...Salam Maulidur Rasul wat sume ea...kl ckp pasal Maulidur Rasul ni aku mesti tingat kenangan zaman kecik2 mse kt kampung...berarak satu kampung dari skolah smpai masjid smbil b'selawat ke atas nabi..mmg aktiviti wajib tiap2 tahun..aktiviti kesukaan aku ni..join group nasyid skola n pkai baju cumey n cantek2 pastu b'nasyid la kami ramai2 kt masjid...mmg i loike...hehe...


Maulidur Rasul (dalam bahasa Arab bermaksud kelahiran Rasul) adalah hari bersejarah keputeraan Nabi Muhammad.



Pastu lg satu yg aku igt kenangan makan nasi beramai2 dalam dulang...rase best je mkn cmni...mkn ramai2 mmg seronok mcm berebut2 pon ade...hehe...kenangan zaman kanak2 je ni...bile dh besor xde berebut cmni dh...


Jom kite layan nasyid nak...

Cmni r aku dolu2...Lagu yg same gaya pon sejibik je...kui2...klako2...




Yang ni nasyid inteam lak ea...tajuknye 'Selawat Badrul Ain'...




**********************



Oke...stop psl Maulidur Rasul...urm...td kn dh cek result SPA...jwpnnye...'anda disimpan didalam calon simpanan selama 1 tahun'...so,faham2 sndirik la kn...nk wat cane mgkin bkn rezki aku...perasaan rase mcm hampa jgkla...bkn b'makna aku x b'syukur dgn nikmat yg ada skrg ni cume mau berusaha jd yg lebih baek dr skrg je...tp alhamdulillah skrg ni pon dh ok sbnarnye...cuma yela kn sume org pon kl bleh nk yg terbaek antara yg terbaek dlm hidup mereka...same jgk la ngn aku...xpela,cube lg laen kali...




***************************



Oke...masuk bab 'Valentine Day' lak oke...seumur hidup aku ni xpenah skali pn aku smbut valentine day ni..UMAT ISLAM di haramkan menyambut 'Hari Memperingati Kekasih' ni oke...valentine or st.valentino merupakan seorang paderi yang paling berpengaruh di zaman pemerintahan Ratu Issabella dari Sepanyol...kedudukannya dikatakn yg kedua selepas pope...

So jgn sesekali mnymbut 'Hari Memperingati Kekasih' ni...mari kite PANGKAH,PANGKAH & PANGKAH Valentine Day!!!...bagi aku kl nk menghargai kekasih ni x perlu ade hari pn..yg penting ikhlas hari2 pon bleh je..huhu...



SOKONG!!!!! heeeee~~~ Katakan tidak pada Valentine Day.



Oke le...nk wat keje laen plak...en.kekasih jeles lak dok ngadap blog je (soklan dia : hari2 dok ngadap blog je x saket mata ke??)...huhu...faham2 sendiri sudah le lau tnye cmtu...lex r syg jgn mara2 ea x elok...hehe..;)



Sekian...babaii..

No comments:

Post a Comment