Mai tgok cni..~

15 February 2011

Malasnyeeee~

Salam..

Harini niat nk tido lelame t'bantut lorh...tibe2 tingat something yg belum disettle lg...pagi2 en.kekasih dh tepon bgtau dia dh smpai umah..so,borak2 ngn dia jap...pastu kunun2nye nk le smbung tido balik coz cuti kan...xlame pastu mak lak tepon..aku kene p settle wit moto adik aku arini...budak sorg ni mmg suke betol wat mslah...hishh...hangen satu badan akuu dibuatnye..

Malas betol aku nk kuar..aku mmg pemalas nk kuar oke..time en.kekasih ade je la lau rajin pon...lau x aku lagi suke memerap kt umah..bangun tido td pewot lapo...nk masak ape arini?? lauk tghari aku xtau nk msak ape...tp tekak ni tingin nk mkn agar-agar buah..so,jap lg balik dr serdang myb bru nk carik brg utk wat agar-agar buah tu...aku mmg suke masak dr makan kt luar..lau xde keje laen nk wat mmg aku suke msk tu yg badan aku chubby kot...huhu...nk jd seorang yg pemalas msak mcm xleh plak...aku dh cube dh tp fail...

Okela...nk p memasak dh ni...kang lame2 peram x kuar2 umah nnti lagi la malas aku nk kuar...so,harini malas ke rajin ke nak @ x ke aku tetap kene kuar gak...urm..rajin2 kn jela diri ni...


babai..



No comments:

Post a Comment