Mai tgok cni..~

09 February 2011

Tercipta Untukku~~

Salam...

Firstly ayat pertama yg aku nk ungkapkn ialah 'boring'....boringnye rse arini...urm...boring sbb xpat tgok muke en.kekasih...huhu..dh 2,3 ari sik ngadap muke dia je bile x jumpe arini adoiiii....tuhan je yg mngerti cmmane perasaan ni...so sad...ngeee~

Now en.kekasih de kt umah k.long dia kt puchong...dh bape hari dia kt cni...ikut hati rase mcm xmau je bg dia balik ke utara tp apekan daya...huhu...poyo la tu...slame ni b'jauhan gak kn...ngade!!!


Menatap indahnya senyuman diwajahmu
Membuat ku terdiam dan terpaku
Mengerti akan hadirnya cinta terindah
Saat kau peluk mesra tubuhku

Banyak kata
Yang tak mampu kuungkapkan
Kepada dirimu

Aku ingin engkau slalu
Hadir dan temani aku
Disetiap langkah
Yang meyakiniku
Kau tercipta untukku
Sepanjang hidupku

Aku ingin engkau slalu
Hadir dan temani aku
Disetiap langkah
Yang meyakiniku
Kau tercipta untukku
Meski waktu akan mampu
Memanggil seluruh ragaku
Ku ingin kau tau
Kuslalu milikmu
Yang mencintaimu
Sepanjang hidupku

Aku ingin engkau slalu
Hadir dan temani aku
Disetiap langkah
Yang meyakiniku
Kau tercipta untukku
Meski waktu akan mampu
Memanggil seluruh ragaku
Ku ingin kau tau
Kuslalu milikmu
Yang mencintaimu


Haritu aku wif en.kekasih p karaoke...en.kekasih nyanyi lagu feberet haku oke...huhu...yg minah sorg ni mula r berangan senyum2 simpul naseb baek x simpul mati je lau x org mesti igt den gilo...hehe...pape pun caye cuke cgt2 en.kekasih nyanyi lagu ni...thank u syg...love u so so much... ;)




No comments:

Post a Comment