Mai tgok cni..~

pregnant

21 February 2011

Si MALAS vs Si RAJIN~~~

Assalammualaikum..

Firstly,thanx to sorg sahabat baru blog mngenai entry 'SALAM' dia...rsenye lau aku x bace blog dia smpai skrg aku xtau pasal ni...so sesape yg nk tau mngenai 'SALAM' ni ley la klik kt link ni..http://chazstylo.blogspot.com/

Sejak akhir2 ni kan si malas selalu dtg jumpe aku..si rajin xtau p mane...mungkin p b'siar-siar b'sama kekasih t'cinta or pusing satu dunia kot..xtau la bile si rajin ni nak balik..ke x reti2 nk balik dh kot..si malas ni dh mcm jd si rajin lak selalu sgt melawat aku...xpela,aku juz doakan supaya si rajin tidak melupakan aku..n nasehat buat si malas jgnla slalu dtg melawat aku ea...bukan aku benci cume x bape b'kenan je...hehehe...

Ok la...arini tamo b'celoteh pnjang...juz nk share video n lagu2 yg aku suke dengar jew...zasssssssss!


Super Junior - Beauty ( aku suke group ni sebab ade siwon...hehe)



Aiman - Cinta Terakhir ( aku sntiase b'doa supaya 'dia' la cinta pertama & terakhir aku )



Aku lupe lak spe yg nyanyi lagu ni...korang dgar jela ea..lagu ni xde kene mngena ngn aku mahupn en.kekasih juz suke dgr suara pnyanyi lelaki ni...



KRU & Elite - Di Pintu Syurga ( En.Kekasih suke lagu ni zaman2 kiteorg skola dlu...so aku pon suke jgk la..)



Inteam - Setanggi Syurga ( lagu yang selalu aku layan mse dolu2...zman kt kolej aku layan lagu cmni je..)



Korean Drama citer MY Girl...aku x igt sgt citer dia tp lagu aku igt..SARANGHE syg...hehe..


Winter Sonata - Drama korea pertama yg aku layan...x silap mse ni aku kt kolej..best giler citer ni kasi dia 5 bintang...hehe


Full House - I think i love u..( citer yg klaka n best )




Spring - Sepi tanpa cinta ( aku igt zaman aku skola2 ateh aku suke dgar lagu ni..aku??layan je..huhu)



Mas Idayu - Cinta 100%..Nak tau x, mse aku skola kt johor dlu pakcik driver bas skola aku suke sgt la psg lagu dangdut...aku layan skali jela...tp skrg ni lau dgar balik lagu cmni cm klaka je...hehe...kenangan...macam-macam...



Kelly Clarkson - Already Gone ( suke giler lagu ni...sedih...)


Stop!Stopp!Stooopppp!!!!! la layan video jiwang2 ni...udah2 le tu...huhu


**Aritu aku de wat agar-agar buah...tp pas buat aku cabut balik umah ateh...member2 umah aku ni x berani nk potong takot kene mara..haha...garang sgt ke aku ni??..bile dh potong x smpai satu hari dh licin...huhu..sedap la tu kot..msuk bakul angkat sndiri sudaaa...ngeh2 ~~


Ok la...time to sleep merehatkan badan & otak...esok nk prepare slide utk my bos n jumpe auditor bincang psl income tax...urm...



Babaiii...

No comments:

Post a Comment