Mai tgok cni..~

pregnant

11 February 2011

Food Court PKNS B.B.BANGI~~

Salam hari jumaat...

Harini ni aku rase hari yg sungguh memenatkan...byk btol keje..t'kejar2 ke sana sini...adoiii stress2..mengah tol dibuatnye..slide elok2 dh siap prepared supporting dokumen lak xley print...printer wat hal lak di saat2 akhir...geram tol aku dibuatnye...network pn problem...betol2 mnguji kesabaran di hari jumaat yg indah ini...hmm...





Naseb baek bos nk wat presentation slide tu sblah ptg...lau x mmg hangen puting beliung la bos tu ngan aku agknye...hadoiiii...tp naseb baek x...dia siap senyum2 ngn aku ade la...siap suh relax wat slow2 nnti ok tu...urm..senyum tu jgn de mkne mcm yg dolu2 tu dh la...seram i oke!


****************

Stop pasal keje...now nk citer psl ketidakpuasan hatiku ini...urmm...actually citer ni dh 2,3 mggu lepas kot..tp aku sik lupe je nk share...kesahnye cmni...satu hari tu aku n bdk praktikal kt ofis aku p la lunch kt kompleks PKNS BANGI...kt food court oke...aku mmg slalu p citu...bleh dikatakan kt citu mknan dia murah n berbaloi la..tp xtau la satu hari tu myb bukan langkah kanan aku gknye kot...aku mkn kt gerai HASMAH BINTI RAZALI kt dlm food court tu la..gerai tu cuma jual nasi campur je..aku amik nasi separuh then amek la syur ckit n sotong 4 ekor kecik2 de la besar dua jari aku ni...hmm...time nk bayar mmg t'kejut betol aku dibuatnye...sotong tu bdk muda tu charge 2hengget sekor...so tambah darab tolak bahagi utk nasi n lauk je dh 9 hengget lebih....hadoiiii...mmg mslah beso dh bg aku sbbnye aku ni bkn sorg yg sggup b'belanja byk duit utk mkn...mase tu t'kejut pn ade...mara ade..x puas hati pon ade..tp xkn aku nk letak balik mknan yg aku dh ambil..urm...

Pada tuan punye gerai..agak2 la kl nk charge tu...biar la b'pada2 jgn melampau sgt...sy ni bkn nk b'dendam cme x b'puas hati dgn harga yg dikenakan...kl b'dendam sy rse sy dh report kt jabatan pengguna biar dieorg dtg cek harga sume mknan yg kamu kenekan..pada org ramai juz nk pesan,lau dtg mkn kt gerai ni b'jage2 lah..tkot pengsan je dgn harge yg dieorg charge tu...hehe...so, pada tuan pnye kedai start drpd haritu sy n member2 mmg dh PANGKAH XXXXXXXXXXX ( nak pangkah gak byk2 kali...xkire!!!!huh..) gerai kamu...harap maklum!grrrrr....bengang x abeh lg ni okeh...


Arghhhh....mak nk pengsan time2 tu jgk sbnarnye...tp cover coz ramai org...ngeeeee~~







No comments:

Post a Comment