Mai tgok cni..~

pregnant

25 January 2011

31 Januari 2011~

Salam hari selasa... :)

Tadi bangun pagi tibe2 tingat 31hb ni result temuduga SPA nk kuar..bulan lepas aku p interview nye kt Pusat Temuduga SPA kL...mse nk p interview tu cm klako jgk la coz aku ni xtau jalan..nseb baek kwn aku tnjuk jalan..pastu smpai hari yg di tunggu tibe2 jalan yg ditunjuk oleh kwn aku tu ttup...gelabah puyuh le aku time tu wat u-turn tah dkt mane2...tp alhamdulillah ALLAH permudahkn jalan aku jmpe jgk pusat temuduga tu seb baek x sesat...lau x meraung kt KL tu sorg2...terus trg aku mmg kurang b'jalan..jalan nk p kL pon smpai skrg x hapal2 lg wlpon dh dok cni dkt belasan thun...caye x?? tp mmg ini la aku...lau cuti aku bkn p merayap cm org laen dok memerap kt umah adela...cian...

Aku harap rezki aku murah thun baru ni...tp lau dpt mcm x sure nk p ke x coz ade la 2,3 sebab musababnye  yg xley p...urm..xpela,rezki ade kt mane2 pon yg pnting rajin usaha n x mlas...chaiyok!

K...sambung balik wat keje...keje..keje..keje!!! i love my job...huhu...salam

No comments:

Post a Comment