Mai tgok cni..~

24 January 2011

T!R@M!SU~~

Salam...

Alhamdulillah dh settle sume keje utk harini...td dinner mkn yong tau fu..kenyang sudaaa..hehe..amalan diet sdh bpe hari ditinggalkn ni..ape sudah jd..okeh2 las mkn mlm utk harini ea..start from esok n esok n esok program diet b'mule kembali..now bru siap kemas2 bilik yg mcm dh b'sepah sgt je...seghabukkk wei...huhu..

****************

Tiramisu!!!..korang layan x drama ni...lakonan pierre andre ( tah betol ke x eja nme mamat ni bntai je) & sharifah amani...mantop..dua2 pn aku suke je..hehe..aku baru 2,3 minggu la layan drama ni...baru2 start aritu x amek kesah pon...tp dh start tgok 1,2 episod cm bes lak...so skrg dh jd kewajipan di tonton tiap2 hari..kwn si melur yg mamat becok tuh klako lak dia...t'kekeke aku gelak lau tgk drama nih..ley la release tensen kt tmpt keje ckit...so mesti layan smpai last episod..x sabo nk tgk ape akn jd..huuuu~


Ha..ni dia antara pelakon drama ni...actually drama ni dh start bulan Dec 2010 lg...aku je yg t'lmbat sudaa..hehe...layan jela ek..tp mcm x b'kenan je tgk pic ni..tgok la si abg pendek tuh...pelok2 lak si amani tuh..haishh..~


****************



Taraaaaaaa....kenalkan ni la kekasih hatiku...kwang3...encem x..encem x...kui2...perasan sudaaa...lau en.kekasih tau ni mau majok mamat tu...huhu...ceeeeeewon...i lebiu!!!


Ciwon agggg...adeh...tgok lesung pipit dia...cumey sungguh kan..kan...choi siwon ( super junior ) mmg tgah melotop2 mamat nih skrg...cm goreng pisang panas...sbb tgah panas ag lau x panas nnti xtau le..kiki


Ciwon aggg...jgn mara ea...malam nih kite layan tgok pic ciwon jap...



Yang ni mcm kurus ckit...myb tensen putus cinta kot...hehe...serkap jarang tah pape je..mne tau org tu diet ke kn...


Okeh..this is da last ciwon utk mlm ni...ngeh2...sy bukan memuja juz suke tgok dia aje ea..huhu



****************

Sudaaaaa....udah2 la tu berangan tgok pic ciwon yg encem lg putih melepak ni...huhu...ceeeewonnn sy yg sbnar pon dh ckup encem dh...b'syukur dgn anugerah yg di beri..hehe...td dh p hentian kajang carik tiket utk cuti2 malaysia raye cina nnti...alhamdulillah tiketnye still ade n dh beli pon...selosai satu bab...moga selamat smpai disana n selamat pulang ke bangi ni smule...harap urusan & perjalanan b'jalan lancar n dipermudahkn...aminnn...

K la...stop kt cni dl...nnti m'bebel byk2 boring lak..huhu..babai...




No comments:

Post a Comment