Mai tgok cni..~

pregnant

19 January 2011

Mood : Kerinduan~~

Salam & gud morning....

Harini mood aku adalah dlm kerinduan pada si dia...urm...wat keje n wat ape2 pon sume dk t'igt akan si dia...cmnila kl dh b'cinta jarak jauh...redha & pasrah akan dugaan yg telah diberikan...so aku kongsikan puisi jiwang kt bawah ni..puisi ni aku amik kt tenet tp dh di ubah ckit ayatnye mngikut kesedapan bahase aku...hehehe...layan~~


Rindu




Saat ku jelajahi tepian jalan itu
Seakan kusedari akan hadirnya dirimu

Berjalan disampingku...tetapi Bisu..

Saat kutatapi dada langit yang membiru
Kubayangi dalam angan dan mimpiku
Untuk selalu bertemu denganmu

Saat kudengar dendangan lagu
Kuinginkan nada dan irama gitarmu
Yang Kau dendangkan hanya untukku

Saat kumasuki tidur malamku
Kumimpikan kau dan aku bertemu
Lalu ingin kukatakan padamu
" Sayang... Saya Rindu Kamu... "









Jiwang tak puisi ni...hehe...bolehlah kan...urm...en.kekasih sy suke maen gitar..so dia slalu send lagu2 yg dia wat pd sy..n kdg2 dia send video yg dia wat...ley tahan gk jiwang mamat tu..bile nk tido sy dgar la n mula berangan x b'tempat..huhu...tp bile gadoh lantak la jgn kate lagu gmbo pon tamo tgk dh..tah pape tah kn...










K la..nk wat keje jap..nnti smbung lg...babai...




No comments:

Post a Comment