Mai tgok cni..~

18 January 2011

MukaBuku....

Salam all...

Gudmorning...pagi2 dh layan blog kn..tgah keje pon ley curik2 bukak blog xpe amik mood jap nk wat keje..huhu... mukabuku telah ku hapuskan...bkn ape kdg2 aku rase mukabuku ni terlalu byk mnyakitkan hati...mmg hepi sbnarnye melalui mukabuku ni la dpt jmpe balik member2 skola n kolej yg dh lame x jumpe..tp kdg2 mukabuku ni mcm mnyusahkn ape x nye tiap2 hari ketagih je nk bukak pdhal xde pape pon...





B'fikir sejenak..knape mukabuku mninggalkan kesan yg hebat kpd umat manusia zaman skrg...ketagih!!!!..buang masa!!!!..jual bodi!!!!!..merosakkan hubungan!!!!!...aku pnh tgk la mukabuku sorg bdk ni..xtau ape ade kt fikiran bdk tu smpai lurah dendam pon sggup tunjuk kt org dlm muka buku tu...lpas tu bile lelaki2 gatal komen tau marah lak..mak ayah dia xtau ke..mesti sedih kl mak dia tgk dia mcm tu...ape motif dia wat mcm tu..aku yg pmpuan ni pn malu nk tgk...aku ni pn bknnye baek sgt tp taubatla dik oiiii..simpanla yg tersurat & t'sirat tu utk suami je...hmm...dahsyat sgguh taktik kafir lakhnatullah nk merosakkn akidah n pemikiran org islam...urm...

Putih x gigi aku...hahaha...gunalah ubat gigi colgate...hehe...xde keroje nmenye nih..ngee~


Ape2 yg jd pon smmileee sokmo dgn wajah yg sntiase b'seri...mgkin ade hikmah di setiap ape yg telah ditetapkan..


Silentttttt!!!!!!!! Mood silent adalah pengubat segala2nya...wat mase ni biarla aku b'diam diri je...mgkin dgn b'diam diri ni adalah cara terbaek utk mgatasi semuanya....biar ape org pk n kate tp aku ttp syg dia...

K la...xley m'bebel byk2 coz tgah keje..nk smbung prepare dokumen utk audit...salam...=)

No comments:

Post a Comment