Mai tgok cni..~

pregnant

02 January 2011

Selamat Tinggal 2010 & Selamat Datang 2011~~

Salam 1 Malaysia...=)

Selamat Menyambut Tahun Baru 2011..tahun baru...azam baru..keje baru...bf baru wlpon yg lame...huhuhu...umo pon baru...uwaaaaa meningkat setahun umo ku..dh tua...tp alhamdulillah aku masih lg b'nafas sehingga ke hari ini..terima kasih ya ALLAH...

Apa azam tahun baru aku thun ni???? urm...rasenya azam thun lepas pon mcm tdk t'capai je lg  tp ade 1 yg dh t'capai...syukur alhamdulillah..moga smpai ke syurga hendaknye...

Kalau la aku ckp azam tahun baru aku tahun ni nk 'gila2 keje' ok x..huhu...apesal nk gile keje lak...sbb p'tamanye nk kumpul duit byk2 sbb nk tawen...owg pompuan pon kene kuarkn duit byk gk oke wlpon hantaran pihak lelaki yg sediakan ( ini b'dasarkan pngalaman yg dh aku dgar )...sbb yg ke-2 nye lak aku dh falling in love wif SAGA FL....akan t'capai kah impian aku ini...tggu & lihat jela...aku cume mampu merancang & b'usaha...selebihnya tuhan yg tentukan...ape yg dh ditetapkan akn ku tempuh n terima dgn redha....

Comey x saga ni..hehe..moga impian jd kenyataan..chaiyok!


Pandangan dari depan ~~


Tahun 2010....byk kenangan pahit dan manis aku pd tahun lepas...antara yang pahitnya  terlantar kt icu kerana demam denggi b'darah...dua2nya merupakan kenangan yg x akan aku lupekan smpai ke akhir hayatku ini...mcm2 betol yg jd tahun lepas...huhu...

Tahun lepas jgk sahabat karibku Sayra telah selamat diijabkabulkan bersama pilihan hatinya...Tahniah sayra...Moga Bahagia Selalu & Berkekalan hingga ke akhir hayat...=)


Aku harapkan pada tahun ni aku masih mampu untuk menghadapi sume ujian dan dugaan yg dh ALLAH tetapkan wat aku...moga aku lebih tabah...tabah dlm sume ujian...ditetapkan iman...ditinggikan lg tahap kesabaran...dimurahkan lagi rezki...dipermudahkan segala urusan kerjaku di tempat baru ini..dan semoga 'chenta hatiku' smpai ke tahap seperti yg kami harapkan...insyaALLAH..




No comments:

Post a Comment