Mai tgok cni..~

pregnant

07 January 2011

Mini Pelamin~~


Salam...

Firstly,nk kongsi psl perasaan ckit..kadang-kadang manusia sentiase lemah,khilaf dan tidak sedar dgn kesilapan yang dilakukan...akan tetapi haruslah sntiase bangkit bila di beri peluang..berubahlah dari yang baek kepada yang lebih baek dan bukannya berubah menuju ke arah yang tidak baek...ALLAH sntiase memberi peluang kepada hambanye yg sntiase mengakui setiap kesalahannya....

Secondly plak nk share psl my e-day...perancangan awal igtkn nk wat majlis merisik je dlu then 2,3 bulan lepas tu bru b'tunang...tp bile dibincang2 balik myb wat skali je merisik n tunang jimat kos n tenaga coz bkal tunang aku jauhnnye nun di utara...kami pon setuju jela...mse majlis tunang tu nnti aku dok berangan nk wat mini pelamin..huhu..tema aku adalah purple putih..tp hntaran purple silver..langsir pon aku igt nk wat purple putih jgk..mak ckp nk support jgn mak wat2 lupe dh la ea..hehe..so,td adela search ckit deco mini pelamin mne la tau bleh di buat pnduan ke...jom kite share same2 pic nye ek..=)



Pelamin yg ni aku paling suke coz dh sesuai ngn tema aku..cume rsenye perlu di edit ckit coz ade smthing yg aku krg b'kenan kt c2..huhu..







Yang ni aku suke gak..plg suke ngn bebola bunga dia tu..comey sgt hijau + putih...rse cam hirup udara yg segar je..i like!



Yang ni ok la tang butterfly dia tu..aku igt nk beli butterfly colour purple nnti..lau aku letak butterfly beso kt mini pelamin aku tu nnti mesti mizbutterfly jeles kn...peace..


Ni pon ok gak..tp xtau la ape yg nmpak serabut ckit kt c2..mgkin byk bunge kot..





Yang paling simple n save budget...tp rsenye elok ditutup ckit dinding umah tu ngn tirai...baru cumey..heee~


Aku cume harap sumenye b'jln dgn lancar n t'makbul mngikut perancangan yg telah ditetapkn...moga kami tabah & sabar mengharungi dugaan yg dtg...kami hnye merancang tp tuhan yg menentukan...moga diperkenankan...aminnn....

Kadang-kadang aku rase mcm aku ni kuat sgt berangan...jgn jd mcm angan2 mat jenin sudeh le..huhu

K la, nk smbung bace novel AD + IZ...best novel tu...len kali sy share yg laen plak ek...nite...=)






No comments:

Post a Comment